tisdag 26 november 2013

Min tisdag

Lika körigt som igår. Nu börjar jag på riktigt längta efter julledigheten. Slippa gå upp så jäkla tidigt. Och slippa ha så förbaskat inrutade dagar.
Nu har yngste sonen börjat på innebandy också. Han älskar ju som sagt idrott. Två träningar i veckan och två hockeyträningar. Oookeeejj! 
Men ikväll hann jag träna. Efter kvällsmaten då jag fått lite mer energi. Idag började jag med nåt nytt. Plankan. Letade upp en plankanchallenge på nätet. Fanns två varianter. Den ena började med 20 sekunder första dagen, den andre med 1 minut. Själv började jag med 1,5 minuter gånger 3. Jag får köra min egen challenge. Barnen hakade på och ville testa också. Mannen fick jag tvinga att göra det en gång. Det blev en halvhjärtad insats. Hur som helst så klarade jag det längst. 

Imorgon ringer klockan tiiidiiigt!

Inga kommentarer: