måndag 11 november 2013

Varma hallon

En skön kväll. Tiden gick till läxor, träning och fixa med telefoner. 
Är faktiskt glad för att jag bestämt mig för att träna inne denna veckan. Klarade det bra trots att jag så klart blir störd på ett helt annat sätt. Men det är rätt mysigt också när barnen är nära och vill vara med lite. Musklerna gjorde grymt ont i början men sen lättade det och jag körde på. Och så 300 squats. 
Eftersom vi åt före träningen idag fick jag äta nåt rejält efter också. Kvarg blandat med proteinpulver. I vanlig ordning på kvällen. Men idag också skivade bananer och värmda hallon. Alltså typ hallonsylt. Riktigt bra faktiskt. 
Nu blev klockan alldeles för mycket. Och jag kan bara konstatera att det funkar alldeles utmärkt att blogga på min nya telefon. 


Inga kommentarer: