söndag 10 november 2013

Soft söndag

Både egentid och tid med familjen. Spontanfikagäster dök upp. Trevligt. 
Idag har jag lyssnat mycket på musik. Kan konstatera att Agnes är en hitmaskin likt Darin förra året i Så mycket bättre. Darin får mig fortfarande att minnas den här tiden förra året och de olika sätt som den satte spår i mig. 
Fascinerades igår av Kens liv. Han har varit med om mycket. Så idag har jag också lyssnat på hans låtar och på Titiyo. 

Veckan som kommer har jag bestämt mig för att träna inne. Har köpt nya tunga hantlar, tar in mitt gummiband och vikter. Troligtvis ska löpbandet också in. Känns lite kallt och ruggigt att gå ut i garaget. Så nu testar jag inne istället. Träning med variation är ju bra. 

Kunde inte motstå en supersnygg svart topp idag. Mycket användbar till kommande fester. 





Inga kommentarer: