söndag 17 november 2013

Ny upplevelse

Eftermiddagen kom och mer ro i själen och tillfredsställelse. Listan bockades av och jag kunde njuta av ett rent hem och en välfylld kyl. 
Mannen och jag blev ivägskjutsade till kvällens ost-och vinprovning på en mysig kvarterskrog. En helt ny upplevelse. Otroligt vuxet. Ingen wow-upplevelse, men lite intressant med nya smaker och ny kunskap. Nu har man gjort det också. Som sagt väldigt vuxet. Och lite medelålders. Vilket jag inte riktigt kan känna mig hemma i. 
Avslutade denna helg med ett glas lättmjölk och en köpelussekatt. Helgen har inneburit en del synder matmässigt. 
Men nu väntar en ny vecka. Inneträningen fortsätter. Skivstången har flyttat in i värmen och jag tycker det är bekvämt att träna här inne. Det enda som stör är katten. Fick idag känna på hur otroligt tålamodsprövande det kan vara att göra 100 armhävningar med en busande katt i sin närhet. 





Inga kommentarer: