måndag 18 november 2013

Mindre stressad

Dagen blev inte som jag tänkt. Kl 10 fick jag lämna jobbet och åka hem och ta hand om hängig son. 
Men det var rätt bra. Hann förbereda mer samtal, träna och tillsammans med sonen plöja igenom ett antal avsnitt av gamla säsonger av Solsidan. Denna veckan känns stressig, men nu blev det bättre med en lugnare start än planerat. 
Otroligt skönt att ta sig tiden att träna mitt på dagen också. Två timmar efter lunch svepte jag i mig mina aminosyror och köttade på. Som den lille sonen brukar uttrycka sig om sin träning. La på tyngre vikter idag. Och tunga hantlar. 
Inga synder idag. Jo faktiskt. En liten pepparkaka till kaffet. Men också mycket grönsaker och en nöjd mage. 

Imorgon ska jag upp så där sjukt tidigt igen. 

Förresten. Har köpt en ny hårolja som jag hoppas väldigt mycket på. Dyr var den minsann. 


Inga kommentarer: