tisdag 5 november 2013

Missnöjd. Sen nöjd

Rätt pigg trots tidig morgon. Full fart hela dagen. Förmodligen så som det ska vara. Hinner inte känna efter tröttheten då. 
Idag har jag tränat. Det kändes länge sedan. Kroppen kändes inte i toppform. Körde armar och överkropp. När jag skulle börja trötta ut benen märkte jag att kraften tog slut. Gav upp och gick in. Kvällsmat och ny energi. Irriterad över att jag gav upp träningen ikväll. Inte likt mig. Då kom envisheten. Kan väl köra några squats inne då, tänkte jag. 400 blev det. Bara för att jag var så jäkla missnöjd innan. 
Det hela slutade alltså med en nöjd känsla. Och spända, trötta ben. Nice!

Har fått en hel del viktigt gjort denna ledig eftermiddag. Skickat iväg x antal viktiga mail och meddelanden. Så nu kan det bockas av. 

Imorgon väntar en sån där förjäklaevighetslång dag på jobbet. Men det kommer gå. 

Förresten. Yngste sonen gjorde chokladbollar ikväll. Nöjd över att själv läsa recept och fixa. Jag lyxade till det och åt en. 


Inga kommentarer: