onsdag 31 juli 2013

Aktivering

Framåt eftermiddagen släppte den diffusa baksmällan. Ju äldre jag blir, desto mer ogillar jag känslan av att vara bakis. Samtidigt som det är jäkligt kul att dricka ibland. Svår kombination. 
Hur som helst. Lugn dag. Mys med barnen. Hjärngympat genom att ta mig till högre nivåer på Words in a pic. Får se om jag når nivå 100 innan jag somnar ikväll. Kul och avkopplande. 
Mannen tog med barnen till simhallen. Nu är det min tur de två resterande kvällarna denna veckan. 
Jag tog en pw på 20 minuter. Sen in i garaget nästan en timme. Kan omöjligt träna utan hög musik. Grannarna får gilla läget. Idag blev det Inna. 
Hittade även idag en bortglömd topp/klänning i garderoben. Vet att jag är hopplös. Måste verkligen ta tag i att rensa och sortera. Nån dag framöver. 



Inga kommentarer: