måndag 15 juli 2013

Första riktiga passet

Idag fick jag testa mitt gym för första gången. Bytte om, fyllde vattenflaskan och på med bra musik. Hade en plan på ett träningsprogram som jag tänkte kunde funka. Använde sonens timstock för att hålla tiden på olika övningar. 
1. Hopprep 5 minuter
2. Box 5 minuter
3. Hantlar 20 minuter
4. Löpning 2 km på 17 minuter

Kändes riktigt bra efteråt. Svetten rann i ansiktet under löpningen. Stretching och vatten och vila innan dusch. Sen åt jag två kokta ägg. De slank ner utan vidare. 
Har lånat två inspirationsböcker och ska försöka lägga upp en plan på en veckoträning. Jag tror att min kropp är rätt tacksam att träna upp. Men vi får se. 
Ikväll lax, barnen försvann till kompisar där de skulle sova över. Mannen och jag tog en pw i ett elljusspår i närheten som jag knappt kände till. 
Nu ska jag unna mig att slappa och kolla på Jakten. Den filmen ser jag fram emot. 






Inga kommentarer: