måndag 29 juli 2013

Den gamle harven

Vid lunchtid piggnade jag till. Och på eftermiddagen blev jag plötsligt på bra humör. Pw i värmen och ett knä som gav hopp. Snart känns det inget! 
Ikväll började yngste sonens sommarsimskola. Varje kväll i tre veckor nu. Det är bra. Mannen åkte med honom ikväll. Det innebar att jag fick ta Mazdan, den gamle harven, när jag skulle på ärende. Men vi har faktiskt blivit bättre kompisar nu efter våra tre dagar tillsammans i juni. Men den är ful. Uträttade några shoppingärenden i köpcentret. 
Hård kvällsträning. Gillar verkligen mitt nya gummiband. Rolig och varierad träning. Och jobbig. Imorgon kväll kan jag med gott samvete unna mig ett, två eller tre glas vin på stan tillsammans med fin vän. 
Laddade ner Words in a pic. Rätt kul, men rätt svårt. Tidsfördriv. 



Inga kommentarer: