torsdag 18 juli 2013

Ändrade planer

Min fredag blir inte som det var tänkt. Men, men...
Istället för ikeabesök blir det annat. Minigolf med barnen, deras kompisar och deras pappa. På kvällen kommer våra bästa vänner hit, alltså minigolfpappan med fru. En helt spontan inbjudan ikväll och så trevligt. Så det kommer väl bli lite alkohol imorgon. 
Har ni förresten försökt vika och plocka i ordning tvätt tillsammans med en kelig katt? Det går inte så bra. 
Nu ligger jag i äldste sonens säng. Barnen hade svårt att sova så båda skulle ligga i min säng. Tror de var rädda efter något de skrämt upp sig med på datorn idag. Skräckblandad förtjusning då, men inte så kul ikväll tydligen. 
Nu ska jag bege mig in i drömmarnas värld. Undra om jag hamnar i den där thailändska hyddan inatt också..?

Inga kommentarer: