onsdag 17 juli 2013

Dags att sova

Har verkligen ställt om dygnsrytmen. I eftermiddags packade vi strandväskan och stack till sjön, jag och barnen. Men när vi kom dit var de inte sugna på att bada. Kanske för mycket folk. Så vi packade ihop och körde till småkusinerna istället. Där blev det plask i liten pool och lek i lekstuga. Helt ok eftermiddag. 
Mannen, stackaren som jobbar, tände grillen och vi käkade gott. Svängde ihop en god guacamole. Det var länge sedan. 
Sen kunde jag inte vila mer på min vilodag. Upp på löpbandet. 2 km avverkades på 15 minuter. Alltså högre tempo idag. Kändes bra och jag blev svettig. Kanske borde ha sprungit ute denna härliga kväll. Men det är nåt med den där displayen. Den taggar mig. Siffrorna får mig att orka mer och tävla mot mig själv. Äntligen ett perfekt sätt att använda min grymma envishet på. Har länge undrat vad jag egentligen ska ha den till..
Kvällen avslutades med att hela familjen såg filmen Små citroner gula. Helt ok. 




Inga kommentarer: