torsdag 11 juli 2013

Österlen

Ligger mellan världens skönaste lakan och ska försöka summera dagen. Idag har jag inte varit rastlös, det har hänt saker hela tiden. Stack iväg vid 9. Första stoppet Lars Dufva. Fyllde på med energi. Sen Wanås slott och dess konstinstallationer. Tredje besöket sen i maj för mannen och barnen. De gillar det stället mycket. Jag är inte lika entusiastisk, men tycker om att se glädjen hos barnen.
Vidare till Simrishamn för en sen lunch. Sen till vårt mål i Örum. Mysigaste gårdshotellet. Barnen badade, jag slappade, läste tidning, njöt av lugnet och naturen. Gos med söta kattungar. God middag i restaurangen. Kvällen avslutades med att jag drog på bikinin och badade tillsammans med man och barn i spa-avdelningen som vi hade helt för oss själva. Pool, bubbel och bastu. Så skönt och avkopplande. Dusch och nu ligger jag här i sängen. Yngste sonen snarkar nåt vansinnigt, men jag är trött så jag lär sova gott ändå. 
Imorgon väntar en solig dag i fina Skåne. 











Inga kommentarer: