lördag 10 augusti 2013

Bra start

Idag provade jag nåt nytt. Som jag läst ska vara bra. Gick upp 7.30. Drack en kopp svart kaffe och ett glas vatten. Tog en powerwalk på en timme. Efter 20 minuter var kroppen riktigt varm och jag kom in i ett flow. Hade kunnat gå hur långt som helst. Ingen hungerkänsla, vilket jag trodde jag skulle känna. 
Morgonpw på fastande mage är tydligen väldigt effektivt för fettförbränningen. 
Ni som känner mig. Var inte oroliga. Jag försöker inte banta. Men jag måste bli av med lite löst på vissa ställen för att musklerna ska komma till sin rätt. Har stenkoll på min vikt. 
Därefter frukost bestående av proteinsmothie, macka och kaffe. Detta ska jag lätt göra om imorgon. Dusch och nu är jag redo för dagen. Får se vad vi hittar på! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är då i härdig !
SPJ