lördag 31 augusti 2013

Resten av min lördag

Mannen är hemkommen igen och ordningen är återställd. Han var helt lyrisk. Så han har tydligen haft det bra. 
Dagen har varit lugn. Största eventet var väl att köpa lördagsgodis till barnen. Mycket viktigt inslag i en barnfamilj. 
Jag har tränat. Hade träningsvärk och var rätt stum i benen efter squatsen i förgår. Men det fick mig inte att banga. Efter armpasset väntade åter igen 100 squats. Fy fan! Imorgon kommer jag väl inte ur sängen. Men vill man forma sin kropp så får man fasen slita. By the way..jag behöver en skivstång! 
Kycklinggryta till kvällsmat. Det är mycket kyckling nu.. Mys framför tv med familjen. Första kvällen då jag tänder våra ljus. Hösttecken?!
Funderar på om jag ska starta söndagen med en morgonpw.. Får sova på saken. 


Inga kommentarer: