onsdag 28 augusti 2013

Ovanligt seg

Ingen bra onsdag. Otroligt seg. Diffust halsont, slö i huvudet och låg energinivå. Gjorde mitt bästa under förmiddagen för att fixa till det. Ipren, Rosenrot, massa kaffe, proteindryck..men inget hjälpte. På lunchrasten var jag så desperat att jag tryckte i mig en hel kexchoklad som jag åkte och köpte. Blev knappast bättre. Jobbade till 18. Hämtade ut katten och blev 1377 kr fattigare. Hem. Möttes av mannen som köpt blommor till mig. Precis som om han kände på sig att jag behövde nåt extra idag. Kvällsmat. Tvingade ut mig själv i garaget. Men orkade bara 2 km idag. Första fuskandet alltså! ...eller ska jag säga att jag lyssnade på min kropp?! Hur som helst, besviken över dagens insats och hela onsdagen faktiskt. En riktig skitdag. Ska snart sova och hoppas för Guds skull på en positivare dag imorgon. 



Inga kommentarer: