söndag 18 augusti 2013

Fem veckor!

Idag har jag haft mitt gym i fem veckor. Jag är så jäkla nöjd med det. Framför allt är jag nöjd och stolt över mig själv som hållt igång min disciplinerade träning. Inte en gång har jag hoppat över ett planerat pass. Eller fuskat med övningarna. Och det har gett resultat. Så jag är på rätt väg. 
Idag har jag kört extra hårt med dubbla pass. Började dagen med en halvmil på löpbandet. 37 minuter, 8.4 i hastighet. Pressade mig själv. Det var drygt. Det som motiverade mig var tanken på den kropp jag strävar mot och då krävs hårt jobb, det fattar jag. Fasen vad svettigt. 
Fullt upp hela dagen. Dessutom ställde jag mig och bakade grova kringlor mitt i allt annat som skulle göras. 
Kvällspass styrka. Fan vad musklerna värkte. Så idag är jag riktigt nöjd. Återstår att se hur det ska bli i veckan när allt rullar igång på allvar. Skolstart imorgon. Men jag har en plan och hoppas den håller. 
Nu äntligen sover min lille son. Han var allt lite pirrig inför imorgon. Börja trean. Den äldste börjar femman. Shit, vad stora de börjar bli. 

Inga kommentarer: