måndag 12 augusti 2013

Det blev bra!

Har känt mig pigg och glad och haft en bra måndag. Hem och tog tag i träningen direkt. Medan mannen lagade mat. Körde så ryggmusklerna sved. En gammal go favoritlåt spelades och fick mig att orka lite mer. Musiken är så viktig för mig. 
Nu har min pulverleverans kommit. Proteiner i massor. Passar på att göra lite reklam för Proteinbutiken. Nu klarar jag väl mig ett tag. 
Maten blev mycket lyckad och god. Och mannen var med all rätt stolt över sig själv. Han brukar ju inte laga så mycket mat, men det finns hopp om det. 
Sitter här i simhallen. Sista veckan på sommarsimskolan. Han har verkligen gillat det och utvecklats mycket. 
Nu har vi många kvällar framöver räddade. Har lånat Sex and the city-boxen av en vän. Blir en ny upplevelse för mig. Jag tillhör de förmodligen väldigt få tjejer som inte sett ett enda avsnitt. 




Inga kommentarer: