söndag 11 augusti 2013

Skön känsla!

Garderoberna är rensade. Nu ordning och reda. En stor hög som ska slängas och en stor hög som ska skänkas. Hittade två oanvända klänningar med prislapp kvar. Länge sen jag köpte dem. Så kan det vara. Kan inte påstå att jag har färgglatt i mina garderober. Det är ju liksom inte jag. Det som sticker ut är mina äppelgröna byxor och mina neongula 80-talsshorts. 
Sen behövde jag komma ut. Pw. Precis som igår kändes benen väldigt ömma de första 20 minuterna. Ont i vader och smalben. Överansträngning eller nåt. Hade kunnat skita i att fortsätta och gå hem istället. Men jag använder min envishet och ger mig inte. Vet att det går över. Sen flyter det bara på. Fick upp flåset och blev allt lite svettig efter en timmes gång. Ska köra varannan dag styrka, varannan dag pw. Så ser planen ut inför kommande vecka. Hur ska det gå att jobba en hel vecka? Måste försöka sova nu. 
Förresten. Mannen har gjutit idag. Var rätt länge sen nu, så han var glad. Får se vad det är för projekt han har. 




Inga kommentarer: