onsdag 14 augusti 2013

Tack boxsäcken!

Onsdagen fixad. Gick inte jättebra. Men det gick. 
En bra dag på jobbet trots många timmar. Jämn energinivå. Hade faktiskt med mig lite pulver till jobbet som jag blandade med mjölk och drack på förmiddagen. Räddade mig från att dippa. 
Hem. Äta. Simskola. Bestämde mig för att vara en närvarande mamma och titta på sonens framsteg i vattnet, trots att föräldrar helst ska vara utanför. 
Hem. Lite lagom trött. Småhungrig. Träningssugen. Irriterad på barn som har svårt att ta ett nej. Mamman lackar ur. Byter om och låser in mig i garaget. 
Får ur mig en massa aggressioner på boxsäcken under fem minuter till ljudet av jävligt jobbig housemusik. Sen blev jag en glad mamma. Bad barnen om ursäkt och fortsatte sedan träna med en bättre känsla i kroppen. 
Knappast optimalt att träna 20.45-21.30. Nu återstår dusch innan jag rasar i säng. 

Hoppas ni också haft en bra onsdag. 





Inga kommentarer: