onsdag 9 oktober 2013

Blod, svett och tårar

Inte riktigt. Men nästan. Sjukt lång dag på jobbet. Kände mig omotiverad när jag kom hem. Inte sugen på träning. Men jag hade ju bestämt det. Med mig själv. Bytte om. Svepte i mig min bcaa-dos och körde. Blev ändå ett bra pass som sved i musklerna. 200 squats kändes så där skönt i benen. Jag har gjort min så jäkla förtjänt av en vilodag imorgon. Mer bcaa, dusch, kvällsmat. Sen ramlade jag ihop i soffan framför Bonde söker fru. Enda kvällen i veckan då jag sitter nästan still i en timme. Kollegor på jobbet såg helt frågande ut när jag idag sa att jag ligger nästan aldrig i soffan och kollar på tv. Jag kollar väldigt lite på tv. Mycket annat att göra och den lockar inte så mycket. Dessutom behöver jag lägga mig i hyfsad tid för att min kropp ska få den återhämtning som den behöver. 
Imorgon väntar en dag med fullt schema från 6.30 då klockan ringer till 21. 

Inga kommentarer: