onsdag 2 oktober 2013

Jag och barnen

Vi har haft en riktigt bra eftermiddag och kväll tillsammans. Mannen har varit på hockeyuppdrag. 
Jag slutade tidigt. Hem och käkade mellanmål. Sen stack vi iväg på några ärenden. Barnen hade blivit lovade att få köpa sparkcyklar. Till deras stora glädje hittade vi just vad de sökte. Och till min stora glädje hittade jag bra, nya träningskläder. Långa byxor och långärmad tröja. Nöjd. 
Medan barnen testade sina sparkcyklar drog jag på nya kläderna och gick ut och tränade. Ett sånt där härligt, svettigt, jävligtjobbigt, skönt pass. Idag blev det squats igen istället för marklyft för att skona min kropp lite. 
Kvällsmat, disk, tvätt...innan vi kunde mysa ner oss i soffan och kolla på Bonde söker fru. Min tv-tid kommer öka drastiskt nu. Det vill jag följa. 
Nöjd med min onsdag. Imorgon är det torsdag och det är jag alldeles säker på att det blir bra. 




Inga kommentarer: