torsdag 24 oktober 2013

Ytligt

Tillfreds. Med det mesta i livet idag. Så idag har jag inget behov av att gå på djupet. Behöver inte skriva av mig nån frustration eller nån annan icke önskvärd känsla. 
Bara gilla läget av en bra dag. På jobbet. Hemma. 
Landade hemma med barnen och började tillaga köttfärslimpa. Husmanskosten fick sedan ett vakande öga av mannen medan jag smet ut i garaget och körde musklerna trötta en knapp timme. Veckans två vilodagar är förbrukade så nu är det bara full fart som gäller. 

Inga djupare funderingar idag alltså. Lägger istället fokus på nåt helt ytligt och världsligt. Nämligen rumpor. 

Som jag tidigare skrivit har jag blivit lite fixerad av vältränade kvinnokroppar. Intressant att studera rumpor. Och fundera kring ideal. Vad är snyggt? Välformat och vältränat, så klart. Hellre rund och fyllig, än platt..

Jag fortsätter att jobba med min...




Inga kommentarer: