söndag 20 oktober 2013

Min söndag

Som jag sagt tidigare. Det är nåt med söndagar. Jag behöver tydligen den där sovmorgonen. Kl 9 tog jag mig ur sängen. Förmiddagen bestod av städning. Tycker det funkar bra med söndagsstädning. Lunchen bestod av rödspätta på nytt sätt. I ugn, istället för panerad i stekpanna. Mycket bättre! 
Efter lunch bio för barnen. Nya Lasse-Majafilmen. Medan barnen var där fick mannen och jag lite egentid. Välbehövligt. Dock användes tiden till att handla vinterkläder till barnen. Men det var nödvändigt. 
Sen träning. Idag mycket mer energi och lite nytänk. Bra för motivationen och kroppen. Kvällsmat. Läxläsning. Solsidan. Snart ett kvällsmål. Troligtvis bestående av kvarg, proteinpulver, blåbär, solroskärnor och jordnötssmör. 
Imorgon väntar en måndag med jobb, skolmöte och apt. 





Inga kommentarer: