söndag 27 oktober 2013

Bra avslut på helgen!

Några timmar i ishallen är alltid kul. Och jag menar det verkligen! Varma jackan på. Trots brutal förlust med 12-0 så var humöret ok efteråt ändå. Härliga hockeydagar väntar. Yngste sonen är bara för söt. Han gillar duschcremer. Idag var det rena himmelriket när jag köpt många. Han radade upp dem inne på toa och kollade på dem. Ibland är det enkelt att bli lycklig! 
Fika med släkten och sen ut i garaget. Nöjd med passet som gav trötta muskler. Precis som det ska vara. Gillar min skivstång och vikterna till den. De är användbara på olika sätt. Idag blev det bara 100 squats. Och så 70 andra benböj med vikter. Så benen fick också sitt. Imorgon går jag in i vecka 16 med träningen. Får se vad det innebär. 

God ugnsstekt torsk åts innan packningen till campen avslutades. Solsidan. Kvällsprotein. Och nu sängen. 
Imorgon är det studiedag på jobbet. Höstlovsvecka och jag har två lediga dagar. 






Inga kommentarer: