söndag 6 oktober 2013

Kom i form på 12 veckor!

Så brukar det stå i tidningarna. Nu har mina 12 veckor gått. Jag är i bättre form. Kroppen har definitivt förändrats till det bättre. Och jag ska vidare. Men det krävs hårt jobb. Jag tränar fem dagar i veckan. Jag har ändrat min kost, ja hela livsstilen faktiskt. Och det är jag så glad för. Trodde väl aldrig att jag skulle bli sån träningsnarkoman. 
Dessutom är jag riktigt nöjd med träningen i helgen. Fyra pass. Började även idag morgonen med pw på löpbandet. 4.2 km. Märker att benen blivit starkare. Får inte ont. Trots högt tempo. Bara den där känslan av spända muskler. Och två kvällsstyrkepass. 
Ikväll har jag riktigt njutit av kvällsmaten. Potatisgratäng och lövbiff. Jag älskar lövbiff! Med vitlöks-och persiljesmör på. Tre köttbitar slank ner. 
Imorgon hoppas jag på den där underbara ömma känslan i kroppen. 


Inga kommentarer: