torsdag 10 oktober 2013

För högt tempo

Ingen bra dag idag. Började med att sova en timme för länge. Var tydligen förvirrad igår kväll och ställde klockan på 6.30 istället för 5.30. Men det löste sig utan att jag behövde stressa ihjäl mig. Fullt ös på jobbet. Denna veckan har varit rätt tuff. Igår kväll var jag trött på ett sätt jag inte känt på länge. Mycket som kommit ifatt mig denna veckan. Oro för barn, mycket jobb, mycket träning och annat. Så fredagen känns väldigt välkommen. 
Efter jobbet direkt på utvecklingssamtal med yngste sonen. Hem. Fixa kvällsmat. Iväg på hockeyträning. Omklädning ute i baracken idag. Kallt. Kändes ändå avkopplande att sitta och kolla på och småprata med andra föräldrar. Varva ner lite. Det kanske är så att jag skulle se till att ge mig själv mer tid i soffan på kvällarna. Vi får väl se. 
Nu ligger barnen äntligen i sina sängar. Alldeles för sent blev det ikväll. Jag ska bara se till att äta något innan jag också ska krypa ner. 


Inga kommentarer: