måndag 7 oktober 2013

Ny vecka

Veckan startade med en bra dag. På jobbet var det en bra måndag. Struktur och roliga aktiviteter gav flyt och gjorde att dagen gav mer energi än den tog. 
Hämtade upp barn och åkte hem för att laga kvällsmat. Torsk, potatis och ägg-och persiljesås.
Läxläsning och annat plock. Vid 20 kom mannen hem. Då stod jag redo att gå ut i garaget. 4.3 km pw. Idag var jag inte riktigt lika tuff i benen. De senaste dagarna kändes. Och framåt kvällen är knappast energin på topp. Men jag gjorde det i högt tempo. Höjde faktiskt sista km för att riktigt plåga mig själv. Blöt i pannan. Och fasen vad jag gillar det! 
Nu sitter jag och eftersvettas. Nöjd med dagen. Hela familjen har haft en bra dag. Det är skönt. 
Dessutom är jag rätt nöjd med min topp som jag köpte igår. Alldeles för länge sen jag skrev nåt om shopping. 
Dusch, sen i säng. Imorgon är det jag som öppnar förskolan. 




Inga kommentarer: