torsdag 3 oktober 2013

Mot helgen

Shit, vad veckorna rusar iväg! En rätt dryg dag på jobbet. Imorgon väntar också en lång dag. Men, men..fredagskänslan gör att det går enklare. 
Hem från jobbet och ut på promenad. Inget högt tempo direkt. Mer som återhämtning efter dagen. 
Kände mig kluven inför träning idag. Visste inte hur jag skulle göra, hur mina vilodagar skulle fördelas. Men känslan i kroppen och sinnet gjorde mig rastlös och lite frustrerad. Träning enda sättet att bota. Efter en timme var jag nöjd och kroppen trött. Är så nöjd med mina nya träningskläder. Glider runt här hemma i värsta catsuiten. Nästan. Slimmat är det i alla fall. Blir alltid lite frusen efter kvällsträning och duschen. Skönt att sjunka ner några minuter i soffan och låta mig värmas av kaminen. 
Har inte dokumenterat min dag i bilder idag. Fick ta ett kort på mitt kvällsmål för att ha något. Lite tjatigt, kanske ni tycker. Med dessa nötter och annat. Men så ser mitt liv ut. Avstod även idag från fikat på jobbet. Det var ju som sagt slutfikat för denna veckan. 

Inga kommentarer: