fredag 25 april 2008

Äntligen fredag!





Nu är fredagsstädningen avklarad. Tog lite längre tid än vanligt idag eftersom jag fick städa för två veckor. Förra veckas fredagsstädning blev inte av eftersom vi åkte till Båstad.

Barnen och jag har precis fikat färdigt nu. Vi har suttit ute isolen och haft det skönt. Hade fått för mig att vädret skulle bli sämre i helgen men det verkar hålla i sig. Idag känns det redan otroligt varmt. Imorgon ska vi som sagt till syrran. Pratade med hennes äldste son igår. Han har planerat för brännboll. Det ser jag fram emot, det brukar vara kul när vi spelar. Där har ni på landet en fördel, för i vårt villakvarter är det lite svårt att spela brännboll.

Lägger ut lite bilder på hur det spirar i vår lilla trädgård. Visst är grönt skönt!

Lilla P

1 kommentar:

Lilla P: sa...

Vad fint ni haft det idag! Själv har jag bara fått sitta inne och jobba.
Stora P