måndag 28 april 2008

Trött i hjärnan

Känner mig allmänt slut efter denna veckas första arbetsdag. Trots att det varit relativt lugnt på jobbet känns det som om hjärnan gått på högvarv. Så är det alltid vid den här tiden. När man är som minst motiverad att arbeta för att det är så härligt ute, är det som mest hektiskt på jobbet. Det ska förberedas, bokas och genomföras utvecklingssamtal. Dessutom ska man gå på samtal med sina egna barn. Idag känner jag verkligen att Rosenroten inte hjälper mot min trötthet. Hoppas att energin snart återvänder så att jag orkar skriva färdigt mina utvecklingssamtal så är jag i alla fall en bit på väg. En positiv sak är förresten att det bara är 10 veckor kvar till den efterlängtade semestern. Den tanken gav mig lite energi direkt känner jag!

Nu tittar barnen på Bompa och jag ska sticka till affären och köpa lite bröd och mjölk. Det är risk för att det blir lite godis också faktiskt.

Lilla P

Inga kommentarer: