onsdag 23 april 2008

Nu är det för fint väder...

...för att sitta inne vid datorn och blogga! Kan erkänna att jag varit lite lat med inläggen denna veckan. Men när solen strålar från en klarblå himmel är det svårt att gå in. I förgår premiärgrillade vi och idag har vi grillat igen. Det är rekordtidigt för oss. Tror inte att vi grillat före valborg något år tidigare. Men vad gott det är! Dessutom har jag bakat 40 bullar ikväll. Imorgon ska nämligen yngste sonen på utflykt och ha med sig fika. Då kan man ju inte skicka med köpebullar. Nej, mammas hembakade ska det vara. Sonen tyckte även att vi skulle ta med till fröknarna så det ska han få göra. Det vet jag att fröknar uppskattar!

Lilla P

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Du gör helt rätt som prioriterar solen istället för bloggen, men jag måste säga att jag saknat inlägg här, både från dig och Stora P.
Men nu finns det lite att läsa igen. Härligt för mig som sitter inne på ett stort och tråkigt kontor hela dagarna.

Peace in mind sa...

Att prioritera är viktigt, och att verkligen känna efter vad man själv vill. Respekt till de egna valen:)