fredag 11 april 2008

Syster på besök!

Jag väntar besök. Stora P och hennes två pojkar ska komma till oss och sova över. Hennes make är på tjänsteresa så därför ville de ha lite sällskap. De är så välkomna! Mest längtar nog mina pojkar efter sina kusiner. De träffas tyvärr alldeles för sällan. Så ikväll väntas lite god mat och dryck och sedan lite "mys". Om vi orkar ta oss samman ska vi försöka få in en räknare på bloggen. Vi vill så gärna se hur många som besöker vår sida! Nu får jag ta tag i de sista förberedelserna.

Lilla P

2 kommentarer:

White Season sa...

Hallå, vad trevligt att få hem sin syster och kusinbarnen. Jag har en lilla syster som står mig väldigt väldigt nära, och det är 7 mellan oss...Nu lever jag mig in i hennes singelliv och mäklarjobb, och jag delar gärna med mig av småbarnsår, trädgårdsjobb och vanlig vardag :-)
Visst är det underbart att kunna se hästarna i hagen, jag har likadant här, är så mysigt att höra dom dundra runt i galopp i hagen, har alltid haft häst men han dog när jag fick barn sen har jag inte riktigt tagit upp ridningen igen...Kram och hälsa syrra, Malin

Peace in mind sa...

Mysigt med systerträff. Kul idé att dela blogg med sin syrra, har bara en bror och han fattar ingenting om bloggande. Kram till lilla o stora:)