lördag 12 april 2008

Uppdrag Lilla P!

Först vill jag börja med att tacka för fredagen och lördagens goda mat och gott sällskap hos dig och din familj Lilla P. Ett särskilt tack till Lilla Ps make som tog hand om våra tre yngsta barn samtigt som han skulle ha maten klar när vi kom hem från shoppingturen på stan. Ungarna hade roligt med ert nya playstation 3 och jag kan avslöja att förra veckans pudeltjat nu är helt försvunnet, ersatt av ett ännu värre tjat om både playstation och platt-tv. Deras sparpengar är noga räknade efter hemkomsten och planering har gjorts av dem hur de ska kunna få ihop tillräckligt.

Nu till ditt uppdrag! Skulle du kunna vara så vänlig och ta några bilder på det område vi besökte idag. Särskilt "småbutikerna". Jag filar på några skarpa formuleringar kring detta så fixar du bilderna. Det blir nog ett intressant inlägg. Jag fattar inte hur folk kan vilja ha det....

Till sist vill jag fritt citera bloggaren med bloggen Allvarligt talat (se länk här bredvid); "Inläggen ligger liksom på kö i hjärnan!" I morgon skriver jag nog om dagens shopping tror jag.

Stora P

Inga kommentarer: