tisdag 3 september 2013

En glad dag

Har haft en bra tisdag. Positiv inställning dagen igenom. Tacksam för att jag har ett jobb där jag trivs och får träffa massa sköna människor. 
Efter jobbet blev det lite logistik i form av hämta barn hos kompisar, köra till träning.. 
Sen var det dags för min träning. Avslutade även idag med 100 squats. Idag körde jag 25 gånger 4, istället för 20 gånger 5. Betydligt jobbigare, så det var ju bra. Efter 75 kom krampen i rumpan. Men det ordnade till sig och blev 100. 
Kvällsmaten bestod av lax och grönsaker i ugn. Sen slapp med familjen framför Idol. 
Har ett litet dilemma. När jag tränat på kvällen, duschat och sen... Vet jag inte vad jag ska ta på mig!? Då kommer tanken på en Onepiece. För jag äger ingen. Mannen är stark motståndare till detta plagg på sin fru. De senaste kvällarna har jag hoppat i mina shorts och en stickad tröja. Funkar ju, men snart blir det kallare. Fast då eldar vi i kaminen.. Vi får se hur det blir. Tro nu inte att jag lever under nåt mansförtryck, för här är det snarare jag som dominerar. Haha! 
Imorgon ska jag upp så där onödigt tidigt igen. 
Nån kväll. När jag orkar. Ska vi se filmen Million dollar baby, har jag tänkt? Nån som sett den?




Inga kommentarer: