torsdag 5 september 2013

Men oj...

Vad klockan blev mycket! Verkligen dags att sova. Fast jag är inte särskilt trött. Ibland undrar jag hur jag orkar. Men jag är tacksam för att jag orkar jobba heltid och ändå hinna med en massa annat som jag vill. Hittar positiv energi på olika sätt. 
Lång dag på jobbet, men helt ok. Träna. Intressant att se vad 100 squats dagligen kommer göra med rumpa och ben. Kvällsmat. Pasta med räk- och avocadosås. Gott, men kände hur kolhydraterna fick min mage att svullna. Katten fick smak på räkor. Mys med barnen som var nöjda med dagen. Den äldste efter sin friluftsdag med fiske och paddling. 4 elever och 5 pedagoger. Det kallar jag kvalité. Yngste sonen mest nöjd över att han fick sy på slöjden. För hand. Nu vill han sy hemma och det ska vi så klart försöka ordna. 
När barnen somnat började vi kolla på Million dollar baby. Hade aldrig för mitt liv för en tid sen trott att jag skulle kunna intressera mig för en film om boxning. Nu ser jag fram emot att få se vidare hur det går för tjejen som tränar upp sig. Tiderna förändras. 
Imorgon är det fredag. Det är rätt nice! 

Inga kommentarer: