onsdag 25 september 2013

Mitt i veckan

Sjukt vad snabbt veckorna går! Nu blir det nedförsbacke. Har klarat av ännu en lång dag på jobbet, 7.30-18. Hem och bytte om direkt för träning. En timmes bra träning. Behövde det för både kropp och huvud. 150 squats och mycket skivstång. Kvällsmaten bestod av lax och potatismos. Avslutade precis kvällen med två kokta ägg. 
En ovanlig kväll. På så sätt att jag gick och la mig sist av alla. Och klockan är knappt 22. Äldste sonen ligger bredvid mig. Och katten nere vid fötterna. Mannen ligger i sonens säng. Han har ont i ryggen. Skyller på sängen, men jag vet inte. Åldern kanske...
Snart är det dags att göra en ny pulverbeställning. Denna gång ska jag testa BCAA också. Ska bli riktigt intressant att träna hårt en månad och samtidigt ta det. Undra vad det kan göra för muskeltillväxten. 



Inga kommentarer: