tisdag 17 september 2013

För mycket

Gillar inte dagar som denna. För mycket som ska hinnas med. Som jag själv inte styr över eller väljer. Tyvärr ser denna veckan ut så. 
Raggmunkarna blev goda. Nån riktig träning var omöjlig att hinna med. Om vi nu inte ska räkna med de 200 situpsen som jag gjorde samtidigt som jag lagade kvällsmaten. Effektiv eller smått galen är frågan?!
Rask promenad till skolan för föräldramöte. Inte mycket nytt. Men jag som ändå är intresserad av skolfrågor och lite nördig på området lyssnar förmodligen med helt andra öron än de flesta andra föräldrar. Bjöds på kaffe och wienerbröd. Hade inga problem att motstå det och tog en slät kopp kaffe. Vilket jag kommer få sota för ikväll då jag inte kommer kunna somna. 
Nu ska jag se till att äta något proteinrikt och slappa lite i soffan. Imorgon börjar jag tidigt och slutar tidigt. Då ska jag jaga födelsedagspresent till mannen. Och framför allt träna jävligt hårt. 



Inga kommentarer: