onsdag 4 september 2013

Vad har hänt idag då?!

Tidig uppstigning. Tidig hemgång. Aktiverade mig med disk och tvätt för att motarbeta tröttheten som kommer som på beställning om jag sätter mig ner dessa tidiga dagar. Tänkte ha vilodag från träningen idag. Tog en faktiskt väldigt lugn och behaglig promenad med musik i öronen. Inga träningskläder. Avkopplande. Kvällsmat och samkväm med familjen innan vi splittrades igen. Mannen åkte på föräldramöte för hockeyn, äldste sonen cyklade till kompis. Kvar blev yngste sonen och jag. Han undrade: när ska du ut och träna mamma? Jag vill vara med! 
Klart vi skulle träna! Vi bytte om och gick ut i garaget. Så kul. Jag bara log när jag såg honom köra olika övningar likt de jag gör. Hela tiden pratades...nu blir jag stark, vilka starka ben jag kommer få, nu kör jag lite kondition, jag kommer få sexpack.. Så underhållande! 
Min träning då?! Ikväll kände jag mig lite extra motiverad att köra ett rump-och benpass. 
Så gick det med den vilodagen! Den blir framflyttad på obestämd framtid. 






Inga kommentarer: