onsdag 18 september 2013

Mörkret?!

Den energi som jag hade förra veckan finns inte riktigt nu. Vet inte om det är sviterna efter helgen eller hösten och mörkret som gör det. 
Min tidiga eftermiddag bestod av ärenden. Och träning. Ett bra pass som avslutades med 200 squats idag. Måste ju pressa mig själv om det ska hända nåt. Har försökt fylla på med så mycket protein som möjligt idag. 
Behöver utveckla mitt gym. Måste tänka lite nytt för att inte köra fast och för att hålla motivationen uppe. Måste helt enkelt köpa en skivstång. Harald Nyborg verkar ha nåt som kan vara intressant. Nästa vecka får jag ta en titt på den. Frågan är om jag orkar bära den själv?!
Nu måste jag sova. Imorgon väntar en fullspäckad dag. Mannen fyller 40. Ställer klockan extra tidigt så jag kan ge honom en bra start på födelsedagen. 



Inga kommentarer: