fredag 13 september 2013

Nu så!

Har precis lagt mig och känner mig nöjd. Allt på dagens lista är fixat. Gick bättre än förväntat. Har till och med hunnit med pauser och träning. 
Tog en promenad på 45 minuter som gav mig mycket energi att fortsätta med glatt sinne. 
Tränade också ett hårt pass på en timme. Nu väntar förmodligen två vilodagar. Hoppas dock på kvällsträning på söndag. Om jag sköter mina drinkar rätt imorgon kväll kan det funka. Vi får se! Nästa vecka måste det bli pw med fettbränning på löpbandet minst en dag. 
Köket såg ut som ett riktigt kaos efter att jag var klar. Hade inte prioriterat att hålla snyggt under tiden. Men det var så skönt att säga till mannen: det där fixar du i ordning! 
Kvällen avslutades med fotbad, nagelmålning, check på morgondagens lista och lite hallon och kesella. 
Nu måste jag få min skönhetssömn. 
Förresten. Gillar Maggios nya låt som fasen. 




Inga kommentarer: