fredag 27 september 2013

I love it!

Jag älskar min skivstång! Dagens träning gav en härlig kick som jag behövde. Känner mig inte helt nöjd med veckans träning. För få pass. Men helgen är ju kvar. Gillar militärpress och marklyft. 
God kvällsmat tillsammans med familjen. Pasta med räk-och avocadosås. När övriga familjen landade i soffan med chipsskålen framför Idol gick jag ut. Behövde luft och mer rörelse för att känna mig riktigt tillfreds. Helt folktomt ute. Undantaget några hundägare. Inte heller ikväll skrämdes jag av mörkret. Musik i öronen och promenad på ganska mörka cykelvägar. Ingen pw, utan rast promenad. Man powerwalkar liksom inte i skinnjacka och jeans. Mössa och vantar värmde gott. När jag kom tillbaka hade barnen somnat. Fredagströtta. 
Landade en stund framför tv tillsammans med lite hallon, kvarg, protein och solroskärnor. 
Nu är jag tråkig och har gått och lagt mig. Behöver se till att få fler sovtimmar på helgen. Det behövs för återhämtningen. Imorgon ringer klockan tidigt. Säsongens sista fotbollspoolspel. 



Inga kommentarer: