söndag 15 september 2013

Resultatet av en 40-årsfest

Vilken fest! Så jäkla kul! Går här och plockar med ett leende på läpparna. Jag är pigg och inte alls bakis. Maten uppskattades mycket. Som värdinna höll jag mig mycket i köket men där var jag knappast ensam. Det är i köket det händer. 
Mannen fick många fina viner som han verkligen uppskattar. 
Sen händer sånt som man får räkna med när det är fest. Stearin lite överallt. En söndersutten soffan. Hittar blandade groggar och glas lite överallt. Mitt gym höll på att demoleras när några skulle slå hårt på boxsäcken så den skulle krokas av från fästet i taket. Vid 3-tiden åkte gästerna och då hade vi typ suttit ute i timme. I linne. Helt normalt i mitten av september. 
Som sagt så nöjda med festen. Vilket härligt gäng! En del träffar man ju alldeles för sällan, eller hur var det nu Emil?! ; ) 






1 kommentar:

Anonym sa...

Det man kan se på bilden så såg det gott ut.Kul när det man gör blir uppskattat.
Ha det så bra!SPJ