måndag 16 september 2013

Mig själv igen

En rätt tung måndag på jobbet. Energin var inte på topp. Men gjorde vad jag kunde för att öka på den i form av matintag. Behövde äta upp mig efter helgens slarvande med mat. Lunchen var barnvänlig mat, men ingen höjdare för mig. Så smothien satt fint sen. Tillsammans med den andra träningsnörden på jobbet. Blev lite full i skratt när jag såg våra smartshakes i kylen. 
Kvällens träningspass var så skönt och energigivande. Kände den där sjuka känslan av att ha blivit starkare på ett markant sätt. Kanske de två vilodagarna var bra ändå. 
Mår så mycket bättre när jag får träna och äta bra. Tur att det inte är festligheter allt för ofta. 
Sen skön kväll i soffan med tända ljus och brasa. Kvällen ska snart avslutas med jordgubbar och kvarg blandat med pulver. 



Inga kommentarer: