söndag 22 september 2013

Nöjd

Känner mig nöjd med helgen. Men den skulle gärna få vara lite längre. Igår var det full fart. Idag mindre fart, vilket jag behövde. En skön dag helt enkelt. Skrivit matsedel för veckan och handlat. Fyllt upp mitt förråd med kvarg, ägg och bär. Köpte nyttigt jordnätssmör idag. Har hört att det är populärt i träningskretsar. Får se vad jag kan använda det till. 
Jag har definitivt gjort mig förtjänt av en vilodag imorgon. Musklerna behöver vila. 
Imorgon blir det en lång dag på jobbet med apt. Inte så man jublar precis. Men veckan som kommer bjuder på bra saker också. Väljer att fokusera på det istället. 
Är lite sugen på att testa att svänga ihop några proteinpannkakor och käka det med bär innan läggdags. 
Mannen är nöjd med sina presenter och har idag inhandlat ny golfutrustning. Kan inte låta bli att skratta åt den där bäbissockan som tydligen ska skydda klubban. 



Inga kommentarer: