tisdag 10 september 2013

Min tisdag i 180 knyck

Herregud, vilken dag! Fattar inte hur jag orkar?!
Men energin har varit på en bra nivå hela dagen trots att jag var på jobbet redan 6.20. Hemma kl 14. Hämtade handlingslapp och äldste sonen. Tog mitt förnuft tillfånga och handlade maten idag istället för imorgon då jag jobbar till 18. Snabbt och effektivt. Hem och förbereda kvällsmat. Biffar. Hämta yngste sonen hos kompis och skjutsa till träning. Åter igen några ärenden. Viktiga saker till mig själv. Smycken och strumpbyxor. Passade på att ladda med energidryck i bilen mellan stoppen. 
Träna. Lät mig inte distraheras av all alkohol som tillfälligt placerats i mitt gym. Körde hårt en timme. Mina 100 squats går betydligt lättare nu. Så de ger resultat. Dags att börja köra dem med vikter. 
Slappat i soffan med familjen och kollat Idol. Ska försöka komma i säng snart. Bläddra i en tidning. Imorgon väntar en lång jobbdag, 7.30-18.00. Oh shit!



Inga kommentarer: