söndag 23 mars 2008

Förändringen


Har ni märkt att bloggen ändrat utseende? Mina favoritstövlar är borta och istället har det kommit dit en Zebrakopp. Både jag och min syster gillar Zebrakoppar. Jag har tyvärr bara en i min samling. Stora P har desto fler. Först var det min man som blev intresserad av dessa koppar och jag tyckte också att de var jättefina. Det ryktet nådde efter ett tag även lantisarna. Då började min svåger tokhandla Zebrakoppar på Tradera. Så hux flux hade de en stor samling som de var väldigt nöjda över. Men de förstod min mans avundsjuka och gav honom en av sina i födelsedagspresent. Det tackar vi för!


Lilla P

1 kommentar:

White Season sa...

Härliga koppar och kul att fylla på i alla dess färger, de är ju riktig cult nu ju... Kram kram och ha en fortsatt skön påsk! Malin