tisdag 6 maj 2008

1000!!!!!

Nu har vi kommit över 1000 besökare! Känns väldigt kul att en hel del har hittat vår sida och verkar gilla det vi skriver. Särskilt tack till dig Yogamamma för att du vill att vi ska fortsätta. Det är kommentarerna som gör det extra kul att hålla på. Och behovet av att skriva av sig blir också tillgodosett.

Till något annat. Mannen och jag har precis varit på föräldrmöte inför äldste sonens förskoleklasstart till hösten. Vi känner oss verkligen nöjda med skolan, pedagogerna och klassen. Det känns som om det finns alla förutsättningar för att det ska bli bra. Extra bra är det att en av pedagogerna är manlig. Eftersom mina barn varken har farfar eller morfar passar det bra att det finns en äldre manlig förebild i skolan. Sonen verkar också förväntansfull. Fredagen den 30 maj ska han få göra sitt första besök på skolan. Det ser vi alla fram emot.

Ikväll ska jag se sista avsnittet av Klass 9A. Nu ska jag ordna med kläder till morgondagen.

Lilla P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er! Har ju lite anonymt följt er blogg å å tycker de e kul å se och läsa vad ens släkt har för sig... :) Ja jag tycker oxå att ni ska fortsätta!
Fick adressen till sidan av Stora P's svärmor... kan ni gissa vem jag är???
För övring måste jag tipsa om en GOOOOD jordgubbs smoothie jag just surplat i mig!

Lite Lätt creme fraische (man tar av man har... hahha...)
Några färska jordgubbar
Lite YO yoghurt Sommarbär
Lite socker
Å MIXA!
Smaskens!!!

Kram från mig!

Lilla P: sa...

Kul att du följer med!! Kan du vara en person med initialerna A.R.? Tack för tipset om smoothie!!
Vi hörs av igen hoppas jag!
Stora P

Anonym sa...

jajjamen de stämmer!!! rätt gissat! tänkte försöka mig på att starta en blogg jag med... behöver nog lite instruktioner... de går inge vidare just nu. men den heter fnittertippan ial. kram å hej