söndag 4 maj 2008

Slappsöndag

Idag har vi mest slappat och njutit av det härliga vädret. Barnen hade bråttom ut på morgonen för att börja cykla. De träffade kompisar på gatan och började leka och cykla runt. Jag fixade fram en spontanfika till oss och kompisarnas familj sen satte vi oss att fika och prata på lekplatsen utanför vår baksida.

Efter att ha stekt och ätit raggmunkar var det dags för nästa lekstund. Hela vår familj var hembjudna till äldste sonens dagiskompis familj. Där bjöds vi på god fika och barnen lekte bra tillsammans.

Även ikväll somnade barnen snabbt och smidigt. Trötta efter dagens aktiviteter. Känner själv mig lite lagon söndagskvällstrött. Vet inte om jag känner mig motiverad att sätta mig och skriva på mina utvecklingssamtal. Börjar känna lite tidspress. Första samtalet är inbokat till den 20 maj sen rullar de andra på. 4 juni har jag mitt sista. Sen ska jag fira!

Lilla P

1 kommentar:

Yogamamma sa...

mycket fika. Harligt!