torsdag 8 maj 2008

Känner mig lite dammig...


...efter att ha stått i en sandlåda stora delar av dagen. Först på jobbet sedan hemma. Men det är härligt att ha ett jobb där man kan vara ute mycket. I alla väder. Det är rätt skönt att KÄNNA alla årstider.

Har även hunnit med att gå på ett utvecklingssamtal ang. yngste sonen idag. Han utvecklas positivt och omnämns att ha blivit mer positiv till närhet till fröknarna, samtidigt som han har en stark integritet. Det tycker jag låter bra. Man ska inte kasta sig i armarna på vem som helst utan veta sin rätt att kunna säga nej. Nu känner han sig trygg med de vuxa på förskolan och då kommer han gärna och sätter sig i knät.

Just nu äter mina barn köttbullar och makaroner framför teven i köket. Själv är jag en aning less på just denna maträtt, så jag står över. Mannen jobbar till 19 ikväll. Vi kanske köper något färdigt senare ikväll. Det är fördelen med att bo i stan du syrran! Jag menar förstås en av fördelarna.

Lilla P

Inga kommentarer: