torsdag 22 maj 2008

Rapport från staden

Oj, vad veckan har rullat på. Jag har varit riktigt dålig på att skriva. Stora P också. Igår kväll var jag trött och somnade till i soffan redan till Bolibompa. Det var skönt med en halvtimmes vila innan andra kvällspasset.

På jobbet är det mycket att göra. Både roligt och tråkigt. Har idag hittat en stor energitjuv som kommer ta tid och energi nästa vecka är jag rädd för. Men det blir nog ett bra slut på det hela i alla fall, tror jag. Nu struntar jag i jobbet och tar helg. Ikväll får det bli slappt framför teven. Heja på Charlotte förstås! Kanske ett halvt glas vin för att fira in ledigheten.

Imorgon ska vi slänga spillrorna av lekstugan på tippen. Ska bli skönt! Till helgen kanske jag kan visa hur det går i vårt nya hörn.

Lilla P

Inga kommentarer: